" RASAI KELAINAN BERSAMA STEFANI............ "

CINTA JULIA ( 21 Nov - 2 Dis 08 )





Ketika malam....
kulihat matamu pada bintang
senyuman melambai....
hm...hm..hm..




Bodoh..lemah..nista...
kau takkan ke mana...
kalau darah tu dah haram....
tak bolehnya nak halal....






Bapak memang hebat....
merak kayangan yang menayangkan
pesona ekornya....
apalah makna cemburu berbanding
nikmat cinta.....





Hey..celaka..anak haram jadah...
apa lagi yang kau hendak...
...dah jadi darah daging...
air mata kau pun haram disentuh....





Jangan sentuh anak aku.....
siap merobek mangsa....
...sebelum kau ku malukan...








Kulihat ibu bersungguh-sungguh menari
melepaskan segala sengsaranya... 
Ju mari kita menari...satu..dua..tiga...







..disitulah gelanggang di mana tempat
orang menabur kepalsuan...
ibu hanya bayangkan 
masa depan julia yang bahagia.... ya
bapak selalu menemani ibu....








Aku hilang kawalan...
cinta yang memabukkan....
dia pandai menari..
Haruskah kuterima....




kerana cinta...segalanya jadi ada..
suka..duka..tawa..air mata..darah...
perang...adakalanya kita juga akan
jadi buta dibuatnya...buta rasa..buta mata....



Hati semakin retak seribu....
arjunaku..
hanya sejenak kau sempat
menjadi kekasihku...
ternyata kau bukan.....






Di manakah kan ku temui kamu.....
Di tempat Adam dan Hawa ditemukan.....
Di tempat kekasihku disemayamkan....

Maafkan aku...wahai kekasih maha agung...
dengan kehendakmu
aku akan datang bertamu...
hanya kau di hatiku dan
temukanlah aku dengan
bias di wajahmu ..DI RUMAH HATIKU...

7 comments:

aMAZy EVE said...

ibu..tak sabar nye nak tgk 30hb ni...jumpa 30malam nnt yer..

Baby Tiger said...

amazing extremely da besh..
sayang ibu!!

p.s cantik la "julia" ...

fauziah nawi said...

insyaallah....jumpe di CINTA JULIA
b/p FARAH AHMAD

fauziah nawi said...

insyaallah..jumpe di CINTA JULIA.
b/p Farah Ahmad

sanggar teater fauziah nawi said...

mestile da besh...heheheh
tq HANIM 4 ur support..
b/p Farah Ahmad

pie said...

teringin rasa menonton...tp apakan daya jauh di tanah Sabah...
apa kata dtg menziarah ke Sabah membawa "Cinta Julia"?

Farah Ahmad said...

Kalau ada rezeki mmg nak buat show kat SABAH tp apa kan daya dananya xkesampaian utk bawak CINTA JULIA ke sana.Sekirnyaa pihak di sana ingin sponsor STEFANI menerima dengan tangan terbuka.